Op naar India - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kees Spelt - WaarBenJij.nu Op naar India - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kees Spelt - WaarBenJij.nu

Op naar India

Blijf op de hoogte en volg Kees

20 November 2018 | Nederland, Amsterdam

Liever familie en vriend(in)nnen,

We gaan ervolgende week weer even tussenuit, van 26 november tot 25 januari volgend jaar, naar het altijd intrigerende India.
We reizen vanaf Delhi meteen door naar Agra en vandaar een week of vier door de mest westelijke deelstaat Rajasthan, waarbij we vooral ook minder bekende plaatsen aan willen doen. We laten onze fietsen thuis, omdat het verkeer er nogal heftig. We zullen ons met trein, bus of een auto met chauffeur verplaatsen.
We zijn 28 jaar geleden ook al in deze regio geweest, dus we zijn erg benieuwd hoe de moderne tijd het land veranderd heeft. We voelden ons er destijds als een vis in het water en zullen snel merken of dat nog steeds zo is.

Na Rajasthan doen we een rondje Gujarat met auto met chauffeur, omdat we ook een aantal nationale parken aan willen doen en een beetje luxe is dan ook wel lekker. Als afsluiting nog een ruime week uitblazen aan strandjes in Goa. We hebben er zin in.

We proberen zoals gewoonlijk af een toe een verslagje met foto's op deze site te zetten en je krijgt automatisch een mailtje als we dat doen.

Liefs en zoenen, Cora en kees

• 20 November 2018 - 12:36

Helen:

Hoi Kees en Cora, wat een heerlijke tijd om op reis te gaan, qua temperatuur en de lengte van de reis. India, dat heeft wel 8 weken nodig. We kijken uit naar de foto’s ! Kom gezond weerom ❤️

• 20 November 2018 - 12:39

Evarien En Hennie:

Dat wordt weer genieten!
    Veel plezier , we reizen graag weer mee!

• 20 November 2018 - 12:43

Ingrid:

Lieve buurtjes, geniet ervan. Ik houd mijn oogjes open.
    Veel plezier en gezond weer terug.

Xx Ingrid

• 20 November 2018 - 13:25

Leo:

Ga er heerlijk van genieten
    xx
    Leo

• 20 November 2018 - 14:42

Hetty:

Hoi Kees, Cora heb ik gisteren al een dikke “ bezwete” knuffel gegeven na het spinnen!
    Voor jou ook een hele, mooie, fijne, veilige reis en kom allebei gezond terug!
    Dikke knuffel voor jou!
    Liefs Hetty

• 20 November 2018 - 17:56

Joke:

Een heel fijne tijd in India. Geniet er van.

Lieve groet Joke

• 21 November 2018 - 17:34

Nel:

een heel fijne ontspannende tijd met jullie vergelijkend onderzoek.
    en wij gaan weer lekker genieten van de verslagen, opgefleurd met mooie foto's

• 22 November 2018 - 18:20

Timo En Petra:

Heel veel plezier! Geniet ervan! Timo & Petra

• 23 November 2018 - 11:04

Gonnie V.d.Wouw:

Hoi allebei,
    Leuk dat jullie weer zo'n e-mailverslag doen. Het is me anders wel een hele onderneming "India"! Ben erg benieuwd hoe het jullie zal vergaan. Anny en ik stappen 17/12 in het vliegtuig naar Amerika, iets geciviliseerder denk ik zo maar. Dan 16 dagen op het schip de "Volendam" en nog een weekje bij broertje Hein. Wij zijn de 13/01 weer terug. Als het niet te veel moeite is willen jullie dan ook Anny haar e-mailadres aan de lijst toevoegen? Zij is vreselijk nieuwsgierig naar jullie ervaringen. Haar adres is: ahfschmitz@hetnet.nl Wellicht dat we jullie post onderweg kunnen lezen!
    Heel veel plezier, dikke kus Gonnie.

• 26 November 2018 - 12:29

John:

Goede vlucht vandaag en een hele fijne vakantie in verwegistan.

• 28 November 2018 - 17:52

Jacob En Trudi:

Tsja, en toen waren jullie toch al weer weg voordat ik een afscheidsbelletje heb kunnen doen. De reis zal er niet minder om geweest zijn ;-) ... en daarom nu maar even digitaal: ga er maar weer van genieten en heel veel plezier.....Vr.gr. en knuffels, J&T.