De beste wensen voor 2013 - Reisverslag uit Bandarawela, Sri Lanka van Kees Spelt - WaarBenJij.nu De beste wensen voor 2013 - Reisverslag uit Bandarawela, Sri Lanka van Kees Spelt - WaarBenJij.nu

De beste wensen voor 2013

Blijf op de hoogte en volg Kees

31 December 2012 | Sri Lanka, Bandarawela

Lieve mensen,

We hebben een paar dagen geleden een reisverslagje gemaakt, maar helaas was de mailinglist niet geactiveerd bij versturen.
Mochten jullie het willen lezen dan kun je op de site kijken bij: Reisverslag: Groeten uit Sri Lanka. Er staan wat foto's bij, maar het is een rommeltje vanwege het opladen met de iPad.

Maak er een gezellige avond van. Wij gaan vroeg te bed, want we hebben morgenochtend om half zes een safari in een wildpark.

Liefs, Cora en Kees

• 31 December 2012 - 16:08

Ingrid En Pieter:

Hallo schatten,

in tegenstelling tot jullie hebben wij geen safari in het verschiet. Dus dat wordt niet vroeg het mandje in straks. Het bier, de wijn en de champagne staan koud, de hapjes staan klaar, het vuurwerk ligt gereed, kortom, op naar het nieuwe jaar.

Een gezellig en feestelijke jaarwisseling hoeven we jullie dus niet te wensen, maar uiteraard wel een heel plezierig, ontspannen, gelukkig, gezond en liefdevol 2013 (en een leuke safari uiteraard).

groetjes uit Delft,

Ingrid, Pieter, Daan en Loes.

• 31 December 2012 - 18:22

Helen En Jan:

Hoi Kees en Cora! dat wordt weer genieten van jullie reisverslagen! onze beste wensen voor het nieuwe jaar! veel foto's maken, op die manier reizen we met jullie mee. lieve groeten uit Schagen van Jan en Helen.

• 31 December 2012 - 19:59

Ria & Pim:

Hoi Cora & Kees,
    welterusten dan maar....en gezond weer op in het nieuwe jaar.
    De beste wensen voor 2013!
    Groetjes

• 31 December 2012 - 20:47

Ricky En Peter:

Hé Cora en Kees,

De beste wensen voor 2013. Ga lekker op tijd naar bed en morgen 1 januari 2013 gezond weer op.
    Het is hier in Nederland tijdens de jaarwisseling snert weer, regen, veel wind en hoge temperaturen.
    Blijf op de weg letten en veel reisplezier,

groetjes

• 31 December 2012 - 22:55

Ingrid:

Lieve Cora en Kees
    de beste wensen voor 2013. Geniet nog even van dit mooie land!

liefs Ingrid

• 01 Januari 2013 - 12:46

Myriam En Peter:

Hola amigos,
    Jullie beginnen het nieuwe jaar goed. Blijf nog gerust een tijdje weg, want hier kun je hoogstens soppen of watertrappen. Natuurlijk wensen we jullie ook dit jaar weer alle goeds toe, met veel mooie reizen !
    Groetjes Myriam en Peter

• 01 Januari 2013 - 13:28

Kees En Jans:

Hallo lieve familie,

Wij wensen jullie een gezond en gelukkig 2013.
    Heel veel plezier nog en geniet er van.

Liefs, Kees en Jans

• 01 Januari 2013 - 14:29

Trudi En Jacob:

HadieCora en Kees,

Ook van de hele Van Putten-clan: een goed, gezond en gelukkig 2013 gewenst. Mooi verhaal weer...met ook een wel erg spannend slot "Gelukkig keerde hij op ongeveer een meter bij ons vandaan plotseling om en ging aan de overk........." Tsja daar zijn we ook wel benieuwd naar...... Stukkie van 't verhaal ergens blijven hangen of bewaren jullie dat bewust voor later ?? In ieder geval genieten jullie nog maar even verder en tot l a t e r .......

Vr.gr.
    JTMJLNJA

• 01 Januari 2013 - 14:55

Hans En Sabine:

Hadie Cora en Kees,

Heel veel geluk, gezondheid en reisplezier in 2013. Doe maar heel veel lekkere recepten op, daar in Sri Lanka, dan komen wij over een paar maanden wel weer genieten van jullie kookkunsten en spannende reisverhalen.

Groetjes uit het "gewone burgelijke" Noord-Hollandse Avenhorn.

• 01 Januari 2013 - 22:10

Anneke En Henk:

Gelukkig nieuwjaar luitjes!!
    Wat een spannende belevenissen en ook nog foto's kunnen maken terwijl 'n olifant op je afstormt...tjonge. Dan is het hier maar saai ...maar wel veel mooi vuurwerk en gelukkig goed te zien vanuit landsmeer ondanks de eindeloze regen.
    Veel plezier met de safari, passen jullie wel op met de wilde dieren..
    Liefs Anneke en Henk

• 02 Januari 2013 - 12:46

Gerda, Frank:

Lieve Kees en Cora,
    Inmiddels alweer 2 januari.
    Jullie ook een gezond en zonnig 2013 toegeqwenst.
    Wij hebben nog een paar verjaardagen voor de boeg en kunnen dan weer ons levetje oppakken. Jullie nog ooi dagen en we gaan genieten van jullie verhalen.
    Veel liefs Gerda en Frank

• 02 Januari 2013 - 14:31

Jos En Hetty:

Dag wereldburgers,

Allereerst de beste (reis) wensen voor 2013 en dat de conditie en gezondheid maar zo goed blijft!
    Geweldig een olifant voor je op de weg, daar doe je het toch voor!
    Wij kijken uit naar de foto's en de daarbij begorende verhalen.
    Veel plezier en blijf links rijden.

groetjes Jos en Hetty

• 02 Januari 2013 - 21:12

Gemma:

Dag lieve Cora en Kees,

Geniet nog van jullie reis en alle goeds voor 2013!
    x
    gemma

• 03 Januari 2013 - 08:07

Marieke V.L.:

Lieve Cora en Kees,

Bedankt weer voor het mooie verhaal en foto's! :-) Krijg er weer een heerlijk vakantiegevoel van!
    Jammer dat jullie zoveel regen hebben (gehad), maar genoeg mooi's om dat goed te maken zo te lezen.

Hebben jullie een gezellige (bijzondere?) jaarwisseling gehad? Vast een warmere en drogere nacht dan hier in NL. Hier was het flink fris en nat helaas.

Voor jullie een heel mooi nieuw jaar, met heel veel gezelligheid, gezondheid en nieuwe reizen in 2013!!!!
    En natuurlijk een heel mooi 'staartje' van jullie reis!

Liefs,
    Marieke

• 05 Januari 2013 - 20:48

Selma En Aernout:

lieve Cora en Kees,
    We wensen jullie een gelukkig en gezond 2013, avontuurlijk is het al! Het is het jaar van de Slang, dus houden jullie die ook een beetje in de gaten??
    Wij hebben er dankzij jullie mooie foto's en verslagen er een reisdoel bij!
    groetjes van Aernout en Selma